ترجمه فوری

ترجمه انواع متون

ترجمه فوری

ترجمه انواع متون

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

نرم افزار ترجمه و رفع اشکال متون انگلیسی:GingerSoftware

سرویس‌ بررسی متن‌ انگلیسی, سرویس گرمرلی

 

GingerSoftware

GingerSoftware Grammer Checker یکی دیگر از ابزارهای بسیار خوب برای ترجمه و چک متون برای ایرادات دستوری و املایی است. این سرویس شاید در حالت پایه مثل ابزارهای مشابه به نظر برسد، اما مزیت آن علاوه بر قدرت تشخیص، مترجمی است که همراه با نرم‌افزار آن ارائه می‌شود و به شما اجازه می‌دهد میان 40 زبان مختلف ترجمه انجام دهید و تعریف کلمات را در دیکشنری همراهش نیز مشاهده کنید.

 

امکانات نسخه رایگان GingerSoftware که برای کامپیوتر و مرورگرها عرضه شده است، به همین موارد ختم می‌شود، اما اگر حاضر باشید نسخه پریمیوم آن را بخرید، ویژگی‌های جالبی مانند پیشنهاد ساختار بهتر جملات، تحلیل ایرادات و کمک به بهبود آنها و همچنین نسخه موبایل آن برای اندروید و iOS را نیز خواهید داشت. نرم‌افزار GingerSoftware را می‌توانید از سایت آن، gingersoftware.com دانلود کنید. اگر می‌خواهید کارکرد آن را تست کنید، در این آدرس این امکان تعبیه شده است:

gingersoftware.com/grammarcheck

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۷ ، ۱۰:۵۵
سمیه ایرانی

نرم افزار ترجمه :Grammarly

سرویس‌ بررسی متن‌ انگلیسی, سرویس گرمرلی

از سرویس گرمرلی در قالب افزونه‌های فایرفاکس و کروم و به‌صورت آنلاین بهره‌مند شوید

 

Grammarly

با حدود 10 میلیون کاربر، Grammarly را به جرأت می‌توان یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های بررسی متن‌های انگلیسی دانست. این محبوبیت نه فقط به دلیل رایگان بودن، بلکه به دلیل این است که گرمرلی یک سر و گردن از دیگر سرویس‌های مشابه بهتر است!

گرمرلی همان‌طور از نامش پیداست، بر پایه تصحیح ایرادات دستور زبانی ایجاد شده و قدرت آن در تشخیص این اشکالات بسیار بالاست. با استفاده از این ابزار خیالتان از بابت برطرف کردن اشکالات اساسی املایی و دستور زبان راحت خواهد بود.

 

تنوع راهکارها از دیگر نقاط قوت این سرویس به حساب می‌آید. با ساخت یک حساب کاربری می‌توانید از سرویس گرمرلی در قالب افزونه‌های فایرفاکس و کروم، نرم‌افزارهای ویندوز و مک و حتی به‌صورت آنلاین بهره‌مند شوید. به همه اینها اضافه کنید کیبورد اندروید گرمرلی را تا متوجه شوید این شرکت فکر همه جا را کرده است!

 

گرمرلی در حالت رایگان تنها ایرادات اساسی دستور‌زبانی و املایی را می‌گیرد، اما نسخه پریمیوم آن متون را از نظر ساختار جملات، بهبود لغات، استایل متن بر اساس زمینه آن و همچنین کپی‌کاری بررسی می‌کند. این سرویس از طریق وبسایت آن (grammarly.com) قابل دسترسی است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۷:۵۲
سمیه ایرانی